۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۱۳

بختیار رحمانی:

پرسپولیسی ها فقط می خواستند مرا بزنند/ برخی ها نمی خواستند فولاد ببرد

پرسپولیسی ها فقط می خواستند مرا بزنند/ برخی ها نمی خواستند فولاد ببرد

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در دیدار این دو تیم روی وی خطاهای زیادی را مرتکب شدند تاکید کرد: پرسپولیس دو - سه نفر را مامور مهار من کرده بود و فقط مرا می‌زدند.

به گزارش خبرنگار مهر بختیار رحمانی در پایان دیدار شامگاه امروز جمعه تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: من به پرسپولیس تبریک می گویم اما باید بگویم این تیم دو - سه بازیکن خود را مامور مهار من کرده بود و آنها هم فقط می خواستند مرا بزنند.

هافبک تیم فولاد خوزستان با اشاره به عملکرد دفاعی تیم خود خاطرنشان کرد: ما در کار دفاعی هماهنگ نبودیم و خیلی زود دو گل دریافت کردیم که روی تیم ما اثر منفی گذاشت وگرنه می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.

این بازیکن افزود: تیم ما خیلی جوان است البته این را بگویم یک سری دوست نداشتند فولاد این بازی را ببرد که نمی خواهم در این باره زیاد صحبت کنم. ما بازی را باختیم و باید بگویم خودمان مقصر بودیم.

رحمانی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم فولاد مغرور شده بودند گفت: به خدا این طور نیست که مغرور شده باشیم مگر ما چکار کردیم که به خاطر آن مغرور شده باشیم ما تنها 5 بازی را بردیم ولی این باخت ربطی به غرور بازیکنان ندارد.

وی در خصوص رفتن خود به بوندس لیگا یادآور شد: قرار شده در این باره صحبت کنند و مشخص نیست که چه زمانی می روم شاید نیم فصل این اتفاق رخ بدهد یا شاهد هم به توافق نرسند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال که شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد خوزستان گذشت.

کد خبر 2126044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha